de Bijenkorf

Textiel op de foto zetten is nog niet zo makkelijk. Je wilt de consument een optimale visuele ervaring bieden waarmee je weergeeft hoe het product voelt en eruit ziet. Voor de Bijenkorf is het eigen merk badlakens gefotografeerd.

de Bijenkorf

Textiel op de foto zetten is nog niet zo makkelijk. Je wilt de consument een optimale visuele ervaring bieden waarmee je weergeeft hoe het product voelt en eruit ziet. Voor de Bijenkorf is het eigen merk badlakens gefotografeerd.

Hoogwaardige e-commerce fotografie

Luxe warenhuis de Bijenkorf deed de aanvraag voor het optimaliseren van de huidige productafbeeldingen van het eigen merk badlakens. Op een strategische en creatieve manier is er gebruik gemaakt van natuurlijk licht. Hierdoor komen de verschillende stoffen, texturen en kleuren van de lakens tot leven. Daarnaast zijn zowel packshots geschoten van de individuele producten als lifestyle beelden voor een luxe uitstraling.

Toegepaste skills

Productfotografie
Packshots
Sfeerfotografie

Sets bouwen voor product-fotografie

Voor productiefotografie is een professionele setting nodig. Daarvoor is gebruik gemaakt van een studio om een badkamersetting te creëren. De badlakens zijn in verschillende interieurstijlen gefotografeerd voor een goede weergave van de diversiteit in de collecties badlakens van het eigen merk.

Drie nieuwe collecties fotograferen

Deze productie gaf antwoord op de aanvraag van de Bijenkorf: hoogwaardige productfotografie van individuele producten en lifestyle beelden. Totaal zijn er drie nieuwe collecties van het eigen merk badlakens gefotografeerd. Organic Softness, Waffle en Rise Point zijn de betreffende collecties.

""


Bekijk ook deze cases